Keistas būdas, kurio griebiasi norintys sulieknėti: įvertino sveikatos specialistai

Turi tiek svorio, kad netektų

Sveikos gyvensenos ekspertai surinko plačiai paplitusius svorio metimo mitus, juos komentuoja sveikos mitybos ir gyvensenos ekspertas, asmeninis treneris Paulius Velaikis.

Paprastai padaroma šventinė šukuosena VIDEO - Kuo pavojingos dietos, kurios žada didelį numestų kilogramų kiekį turi tiek svorio trumpą laiką? Pirma, iš organizmo pasišalina skysčiai, sunyksta dalis raumens audinio, stipriai sulėtėja medžiagų apykaita, kuri taip ir nesusitvarko, vėl pradėjus normaliai maitintis.

Creatas nuotr. Mityba nestandina raumenų, netreniruoja širdies-kraujagyslių ir kvėpavimo sistemų bei neugdo judėjimo įgūdžių.

Pranešti klaidą

Ji tik padeda aprūpinti kūną energija ir sureguliuoti kalorijų kiekį. Efektyvu yra derinti racionalią mitybą su sportu.

turi tiek svorio, kad netektų

Populiarios dietos yra laikino pobūdžio ir dažniausiai yra trumpalaikės, kaip ir rezultatai, pasiekti jų pagalba. Toks terminas šiuo atveju prieštarauja pats sau.

Keistas būdas, kurio griebiasi norintys sulieknėti: įvertino sveikatos specialistai

Mitas: Kai kurie žmonės negali sulieknėti dėl genetikos. Taip, dėl genetinių ypatumų, pavyzdžiui, dėl hormoninių sutrikimų, kad netektų yra.

turi tiek svorio, kad netektų geriausiai vertinamas riebalų nuostolių papildas

Bet tai nereiškia, kad tai neįmanoma visiškai, tiesiog rezultatai bus kuklesni ir pastangų tai kainuos žymiai daugiau. Tai neįmanoma tam skiriant tiek mažai laiko.

Dešimt svorio metimo mitų

Kelias minutes trunka tik apšilimas. Po to seka pagrindinė dalis, atvėsimas, tempimo pratimai. Kad netektų tai užima daugiau laiko nei kelios minutės.

Be to, reikalingas pastovumas tam, kad išlaikyti greitesnę medžiagų apykaitą. Reikėtų nors 3 kartų per savaitę, ypač tik pradėjus mažinti kūno apimtis ir reguliuoti svorį.

44 vlog'as. 6 super patiekalai tavo GROŽIUI, JAUNYSTEI ir LIEKNAM kūnui!

Mitas: Angliavandenių neturinti mitybos programa padeda sulieknėti. Padeda, bet laikinai, nes žmogui angliavandeniai reikalingi. Jie yra vienas pagrindinių lengvai gaunamos energijos šaltinių. Žmogui reikalingi visi komponentai, kurie yra gamtoje — angliavandeniai, baltymai, riebalai ir vitaminai su mineralais. Negalima kažko išbraukti ir atsisakyti, tai pakenktų sveikatai.

Nuorodos kopijavimas

Mitas: Valgant po 18 valandos auga svoris. Yra kad netektų nustoti valgyti bent valandas iki miego, kad būtų suvirškintas maistas. Šiaip viskas labiau priklauso nuo to, ne kada valgai, o ką ir kiek valgai. Mitas: Žoliniai aš mesti svorį metimo preparatai yra efektyvūs ir nekenksmingi sveikatai.

Visi preparatai veikia laikinai, be to, dozė turi būti tinkama.

Kiek priaugti per nėštumą, kad netektų krimstis po jo

Jei kalbėti apie saugumą, tai, pavyzdžiui, kad ir augalas Guarana joje yra turi tiek svoriogali pakenkti sveikatai ir yra nerekomenduojama žmonės, turintiems aukštą kraujospūdį. O ji dedama kad netektų daugelį papildų, skirtų riebalų deginimui. Todėl tokius papildus reikėtų rinktis kad netektų su specialistu ir atsargiai, atsižvelgiant į asmeninius žmogaus ypatumus.

Įmanoma, bet tai būtų žalinga žmogaus sveikatai. Įprastai rekomenduojama lieknėti netenkant po 0, kg per savaitę, t.

turi tiek svorio, kad netektų praranda riebalus per 9 savaites

Bet tai priklauso ir nuo to, kad netektų kilogramų planuojama netekti ir kieno sąskaita. Daugiau svorio turintys žmonės gali saugiai netekti ir daugiau kilogramų, bet reikia stebėti, turi tiek svorio apimtims mažėjant spėtų trauktis oda. Kuo žmogus mažina svorį lėčiau, tuo didesnė tikimybė jį išlaikyti stabilų ateityje.

Svorį meskime sveikai

Ir į tai reikėtų atsižvelgti. Mitas: Neriebūs ar mažai riebalų turintys produktai yra nekaloringi. Visiška netiesa.

turi tiek svorio, kad netektų lieknėti esant 50

Tokie produktai gali turėti savyje didelį procentą angliavandenių. Ir jei tie angliavandeniai bus paprasti, o ne sudėtiniai, tai jie organizme gali lengvai pavirsti į riebalus.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai

Taip pat ir perkraus kasą. Ir kalorijų juose bus pakankamai daug. Pavyzdžiui, jeigu g produkto yra 70 procentų angliavandenių, o riebalų tik 3 procentai, tai bendroje sumoje jau išeina kalorijos. O tai bus panašus kiekis, kaip g 30 procentų riebumo grietinės, kurioje riebalų net 10 kartų daugiau.