Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Svorio metimo plytos

Visi puikiai žinome, kad norėdami numesti svorio, turime ne tik sportuoti, bet ir riboti suvartojamų kalorijų skaičių.

jaggery riebalų nuostoliai

Tačiau kaip žinoti, kokia suvartojamų kalorijų norma yra tinkama ir padės pasiekti savo tikslą? Norėdami susidaryti individualų mitybos planą ir nustatyti, kiek visgi svorio metimo plytos reikėtų suvartoti, norint sulieknėti, pirmiausia reikia apsiskaičiuoti paros energijos sudeginimo normą angl.

fizikos svorio metimas svorio kritimas ir gripo simptomai

TDEE — total daily energy expenditure. TDEE — tai bendra kalorijų suma, kurią organizmas sudegina per 24 valandas.

kavos kūno šveitimas svorio metimui

Tik žinodami šiuos skaičius galėsite racionaliai pasirinkti suvartojamų kalorijų kiekį. Anot fiziologų, vidutinis TDEE moterims yra kalorijų per dieną, o vyrams — kalorijų.

Žinoma, tai tik vidurkis, nes sudeginamų kalorijų skaičius priklauso nuo fizinio aktyvumo.

svorio metimo plytos

Tarkim intensyviai sportuojantis žmogus gali sudeginti du kartus daugiau, nei propoguojantis svorio metimo plytos gyvenimo būdą. Kai kuriems sportininkams, norintiems palaikyti esamą svorį, per dieną tenka suvartoti net kalorijų, o tai yra 3 kartus daugiau, nei įprasta.

Nepamirškime ir to, kad kai kurių žmonių metabolizmas medžiagų apykaita yra lėtesnis, taigi jiems paros kalorijų normą reikėtų dar labiau sumažinti.

svorio metimo plytos webb simpson numesti svorio

Yra daugybė formulių, padedančių apskaičiuoti sudeginamų kalorijų skaičių atsižvelgiant į amžių, ūgį, svorį ir aktyvumą. Ir vis dėl to nereikėtų pamiršti, kad šiuo atveju taip pat svarbus faktorius — tai raumenų masė angl.

LBM — lean body mass. Taigi jei į formulę įtrauktas ir raumenų masės kriterijus — skaičiuoklė bus tikslesnė.

19 kg numetusi Adele – tarsi kitas žmogus: sklinda kalbos apie paslaptingą svorio metimo būdą

Norint numesti svorio: reikia suvartoti kalorijas vienam kilogramui kūno svorio; Norint išlaikyti svorį: reikia suvartoti kalorijas vienas kilogramui kūno svorio; Norint padidinti svorį: reikia suvartoti kalorijų vienam svorio metimo plytos kūno svorio. Kaip manote, šis metodas iš tiesų labai paprastas, tačiau jis turi trūkumų, nes taip skaičiuojant neatsižvelgiama į kasdienį aktyvumą ir kūno sudėjimą.

Trečiadienį, m. Trečiadienį po vidurdienio vardines plytas iš viso jau buvo įsigiję daugiau kaip 17 svorio metimo plytos. Pradėjus akciją iš pradžių nuspręsta vardines plytas skulptūrai pardavinėti iki liepos osios, tačiau atsiradus galimybei padidinti plytų gamybos pajėgumus, galimybė prisidėti prie skulptūros pratęsta iki liepos 28 dienos.

Itin aktyviems žmonėms gali prireikti didesnio kalorijų kiekio, antraip organizmas, negavęs reikiamos energijos, paprasčiausiai išseks. Be to, šiame skaičiavime neatsižvelgiama į kūno raumenų masę, o kuo didesnis raumenų kiekis, tuo didesnis yra kalorijų sudeginimas per svorio metimo plytos.

Nepamirškite apie tokias smulkmenas, kurios gali kelis kartus pagerinti rezultatą. Prieš pradėdami rinktis pasirinktą dietą, turėtumėte pasitarti su gydytoju.

Jei svorio metimo plytos kūną sudaro nemaža dalis riebalų, jam siūloma kalorijų norma gali būti gerokai iškreipta. Pavyzdžiui  50 metų moteris, sverianti kilogramus, iš kurių 34 procentus sudaro riebalai, nenumes svorio suvartodama kalorijų per dieną x

svorio metimo plytos ką galima valgyti norint sudeginti riebalus