Penkios svorio metimo klaidos

Svorio metimo akimirka. Svorio metimo psichologija

Nutukimo psichologas Jimas Kelleris tikina, kad žmogaus kūnas ir smegenys yra sukurti valgyti — taip paaiškindamas, kodėl daugeliui taip sunku atsikratyti svorio.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Spurgos ©  Shutterstock nuotr. Kelleris, kuris atliko 14 tūkst.

svorio metimo akimirka kaip prarasti viršutinius klubus riebalus

Tai ne vien tingumas ar emocinio nestabilumo požymis. Genetiniai ir biologiniai veiksniai veikia ne vieni, bet nuolat persipina su gausybe aplinkos veiksnių. Kelleris pažymi, kad tiek nesveiko maisto prieinamumas, tiek nuolatinis jo reklamavimas prisideda prie nutukimo epidemijos.

i dont atrodo prarasti bet kokį svorį

Svorio metimo akimirka taip sunku pakeisti valgymo įpročius? Nors ir neabejojama, kad svarbų vaidmenį atlieka išoriniai ir genetiniai veiksniai, niekas nesiginčija, jog individai patys atsako už savo kasdienius sprendimus, ką ir kiek valgyti. Taigi kai nusprendžiame pakeisti savo įpročius, kas nulemia, jog vėl grįžtame prie senųjų? Kodėl negalime tiesiog nuspręsti ir paskui laikytis sprendimo?

Svorio metimo psichologija

Labiausiai žmones trikdo ir erzina tai, kad svorio metimas yra toks sudėtingas dalykas. Pasak dr. Howardo Rankino, elgesio pokyčių eksperto, dalis problemos ta, kad mes manome, jog galime labiau kontroliuoti savo elgesį, nei iš tikro kontroliuojame. Stresas, nerimas ir priklausomybė gali apriboti mūsų sąmoningą pasirinkimų kontrolę.

Rankinas pažymi, kad tai, kas lemia mūsų elgesį, yra ne numesti svorio, kai nusiminusi, bet smegenų biochemija, įpročiai ir priklausomybės, sąmonės būsenos ir tai, ką matome darant žmones aplink mus.

Mes esame emocinės būtybės su gebėjimu racionalizuoti — ne racionalios būtybės su emocijomis.

Tavo komentaras

Jei esame įsitempę ar nuliūdę, nesvarbu, kad ir koks geras patarimas būtų duotas, mes jo veikiausiai neklausysime. Primityvesnės, emocinės smegenys paprastai turi pirmenybę prieš naujesnes, racionalesnes smegenis.

Bet net jei iš bandomosios grupės pašalintume streso ar depresijos kamuojamus individus, vis tiek liktų didžiulis skaičius žmonių, nesusitvarkančių su svorio problema.

Kalbėsiu iš savo asmeninės patirties.

Jis tikina, kad daugelis mesdami svorį vadovaujasi netinkamomis taisyklėmis ir išvardija penkias dažniausiai pasitaikančias klaidas. Kartais jis tampa toks didelis, kad ateina akimirka, kai suprantate, jog kūno matmenys jūsų nebetenkina, o turimas garderobas per ankštas. Griebiatės dietos, keičiate mitybą, atsisakote nesveikų maisto produktų. Svoris nekrinta. Nesuprantate kodėl ir puolate į neviltį.

Daugybę dienų pradėdavau sprendimu valgyti sveikai iki gyvenimo pabaigos. Tačiau vėlyvą vakarą gabalėlis šokoladinio torto su vaniliniais ledais kažkaip rasdavo kelią į mano skrandį. Viena tikimybė — ta, kad aš turiu daugybę asmenybių.

svorio metimo akimirka svorio netekimas Kanicoje

Kita — tai, kad sprendimas nėra nekintantis dalykas. Rankino, sprendimai ateina ir praeina kaip potvyniai.

Penkios svorio metimo klaidos: skaičiuoti kalorijas – neverta | Valstietis

Vieną akimirką galime būti užsidegę valgyti sveikai, tačiau jau kitą mūsų nuotaika, sąmonės būsena ar kontekstas gali pasikeisti. Svorio metimo akimirka vėl sugrįžtame prie nesveikų įpročių. Rankinas taip pat gerbia žmonių neįtikėtiną sugebėjimą racionalizuoti kone kiekvieną elgesį. Mes galime įtikinti save daryti beveik viską, ką norime — ypač svorio metimo akimirka elgesys tas, kurį mūsų smegenys įpratusios daryti.

Tačiau stengtis įtikinti save daryti tai, ko daryti iš tikro nenorime, nėra lengva.

svorio metimo akimirka yra pranajama gera svorio metimui

Mes mokame rasti puikių pasiteisinimų, kodėl negalime daryti to, ko nenorime. Nuorodos kopijavimas Svorio metimo psichologija Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Iš tiesų, kiekvieną akimirką galite padaryti kažką, kas priartins prie trokštamo tikslo. Kad būtų lengviau, pateikiama svorio metimo dienotvarkė — pasisemkite idėjų, kaip ir kada galite tobulinti savo kūno formas.