Patiekalai, kurių reikėtų vengti ryte. Ir į ką juos pakeisti.

Sveiki granolos batonėliai svorio metimui, SUMUŠTI ŽURNALĄ - SVORIO METIMAS - 2020

sveiki granolos batonėliai svorio metimui

Ir į ką juos pakeisti. Saldainiai, spurgos, ir pyragėliai — gaminiai, kurių tikrai neturėtumėte valgyti ryte. O gal net nederėtų jų valgyti apskritai.

Tačiau tai nėra vieninteliai gaminiai kurių jums reikėtų vengti ryte. Yra daugybė kitų, kasdienių, atrodo pusryčiams tinkamų pasirinkimų, kurie vėliau jus priverčia pajusti energijos trūkumą, alkį.

Sausi pusryčiai. Rytui gana patogu.

Kuršėnų vyniotinis KETO Gaminame sveikuolišką batonėlį Džiovintų vaisių po ranka neturėjau, bet savo spintoje radau džiovintų spanguolių ir kelis džiovintus drakono vaisius. Pastarieji turi itin ryškią spalvą ir gan įdomų skonį, tad batonėlių receptui puikiausiai tiko. Energetinio batonėlio gamyba labai paprasta, jei turite virtuvinį kombainą. Migdolus apie 10 minučių pakepinkite laipsnių orkaitėje, kol riešutai pradės skleisti savo aromatą. Pilnai atvėsinkite.

Tačiau didžioji dalis, iš galimų pasirinkti, sausų pusryčių turi per dideli kiekį cukraus ir per mažą  kiekį baltymų, skaidulinių medžiagų. Ko pasekoje, didelė tikimybė, kad jūsų skrandis pradės jus erzinti dar nesulaukus pietų ar pirmųjų užkandžių.

sveiki granolos batonėliai svorio metimui vyrų riebalų nuostolių ryšulys

Greitai paruošiamas maistas jums gali pasidaryti labai patrauklus. Kaip alternatyvą, rekomenduotume pasirinkti iš pilno grūdo avižas.

Naminė GRANOLA receptas su riešutais, sėklomis, džiovintais vaisiais ar uogomis

Toks pat patogus pasirinkimas, tačiau padės išlikti sotiems ilgesnę laiko dalį. Tačiau jei tikrai norite rinktis sausus pusryčius, rekomenduotume rinktis porcijoje turinčius ne mažiau 5 gramų skaidulų ir mažiau nei 10 gramų cukraus. Pakeliui į darbą pirkti sumuštiniai.

Kiaušinis, sūris ir pilno grudo duona gana geras pasirinkimas pusryčiams — jei sveiki granolos batonėliai svorio metimui gaminsite patys.

Virimas Avižinius dribsnius ir riešutus smulkiai sumalkite trintuve ir greitai pakepinkite su medumi sausoje keptuvėje. Tada suberkite razinas ir viską išmaišykite. Kitas, kruopščiai nuplaukite uogas, nusausinkite ir supjaustykite dideliais gabalėliais. Dabar mes paimame gražų permatomą stiklinę ir sluoksniuojame savo desertą: pirmiausia natūralus jogurtas, tada javai su riešutais ir razinomis ir galiausiai uogos.

Didžioji dalis parduotuvėse perkamų sumuštinių yra praturtinti natriu, konservantais ir riebalais. Tinkamas pasirinkimas būtų: virti kiaušiniai ar paprastas vegetariškas sumuštinis ant skrudintos pilno grudo duonos, tortilijos. Šviežiai spaustos vaisių sultys.

sveiki granolos batonėliai svorio metimui

Žinoma, šviežiai spaustos sultys turi labai normalus svorio netekimas per 1 mėnesį mums reikalingų vitaminų, mineralų ir antioksidantų.

Tačiau jose taip pat labai daug cukraus, mažai skaidulų ir baltymų, kas reiškia, kad tai gana silpnas, nepilnavertis pasirinkimas pusryčiams.

Granolos privalumai

Jei vis vien norite sulčių pusryčiams, pasirinkite tuos vaisius, kurie turi kuo mažiau fruktozės ir praturtinkite pusryčius pilno grūdo skrebučiu su riešutų sviestu, jogurtu ar kiaušiniais. Vaisių salotos. Skamba sveikai, tačiau tai yra ta pati situacija, kaip ir su vaisių sultimis. Rekomenduotume per dieną suvalgyti ne daugiau 3 vnt.

Granola - nauda ir žala

Rinkitės vartoti mažai fruktozės turinčius vaisius, rekomenduotume uogas su baltymais natūraliu jogurtu ar chia sėklomis. Neriebus jogurtas. Ne visi jogurtai tinkami. Didžioji dalis neriebių jogurtu su saldikliais indelyje turi tiek pat cukraus, kiek bandelė, pyragėlis ar spurga, kurių taip stengėtės išvengti. Taip pat, atsisakymas sveiki granolos batonėliai svorio metimui gali sulėtinti progresą svorio mažinimo link.

Jei jau esate sveikame, jums tinkamame svoryje ir jums patinka neriebaus jogurto be papildomų saldiklių skonis — tada tai geras pasirinkimas.

Kas yra granulės maiste. Granola - kas tai yra, nauda ir žala

Tačiau jei renkatės neriebų jogurtą su saldikliais, ar dėl norimų rezultatų staiga keisite pusryčius į neriebų jogurtą, to daryti nerekomenduotume.

Riebesnis, mažiau cukraus turintis natūralus jogurtas leis pasijausti sotesniems ir apsaugos nuo papildomų angliavandenių ilgesnį laiko tarpą.

Kai kuriems žmonėms vėlyvą popietę ištinka badas, dėl kurio kelionė į prekybos automatą gali suvalgyti ką nors. Kiti jaučia užkandžių priepuolį, prasidedantį gerokai prieš vidurdienį, ir pradeda mesti iš savo priešpiečių krepšius, tik kad vėliau vėl imtų grėsti. Tai, kas gali prasidėti kaip potraukis, gali greitai susivynioti. Dažnai daugiau emocijų verčia mus jausti emocijos.

Greitai paruošiamos avižinės košės. Užpilti paruoštą avižų pakelį šiltu vandeniu ar pienu tikrai greita ir patogu. Tačiau taip jus nereguliuojate kokį kiekį cukraus suvartojate pusryčiams. Taip pat, pakeliuose paruoštos avižos, dėl greito paruošimo būdo dažniausiai būna papildomai apdirbamos, ko pasekoje prarandamas skaidulų kiekis angl. Rekomenduotume namuose visada turėti įprastų pilno grūdo avižų angl.

  1. Visi minėti produktai turi didelį kiekį riebalų, kurie nusėda kūne ir ilgainiui pradeda apgaubti vidaus organus.
  2. Sveikuoliškas desertas pusryčiams?
  3. Kaip deginti baltuosius riebalus
  4. Sveikuoliškas Energetinis Batonėlis Vaikams RECEPTAS
  5. Kaip priversti savo rankinę numesti svorio

Tiesiog kavos puodelis. Kava tikrai turi daug teigiamų privalumų jūsų organizmuitačiau ji negali atstoti jūsų pusryčių.

Kaip dietose vartoti mažai kalorijų saldainius

Kofeinas, esantis kavoje, gali laikinai apkvailinti smegenis ir jūs pasijausite sotus, tačiau energijos trūkumas pradės jus erzinti nesulaukus pietų. Vargu ar išvengsite papildomų užkandžiavimų. Jei pusryčiams renkatės kavą, nepamirškite papildomo patiekalo, kuris jūsų organizmui suteiks tikrosios energijos ir reikiamų medžiagų. Sveiki batonėliai ar granola. Nors tai ir pristatoma kaip sveiki patiekalai, tai yra sveiko deserto alternatyvos. Kalbant apie pusryčius, labai svarbu išvengti per didelio cukraus kiekio.

SUMUŠTI ŽURNALĄ - SVORIO METIMAS - 2020

Rinkitės kiaušinius, riešutus, liesą mėsą ir sveiki granolos batonėliai svorio metimui, vakar dienos vakarienės likučius, ar plaktą kokteilį praturtintą baltymais. Pusryčių tikslas yra stabilizuoti cukraus kiekį kraujyje, tam, kad pažabotumėte papildomus užkandžiavimus ir išvengtumėte energijos šuolių dienoje.

Taip pat rekomenduotume paskaityti:.