Krepšelyje jau yra maksimalus užsakomas prekės kiekis.

Naudojant svorius svorio, Nuorodos kopijavimas

Aš treniravausi apie metus savo rūsyje. Kilnojau svorius, kuriuos man buvo padovanoję tėvai, per vienerias Kalėdas. Skaičiau daug žurnalų ir treniravausi kiekviena naktį, darydamas įvairiausius pratimus, kuriuos buvo galima atlikti su hanteliais, štanga ir suoliuku.

Filtravimas

Netrukus aš į tai įsitraukiau ir tai tapo mano aistra. Aš mėgau tą jausmą, kilnojant svorius kiekvieną naktį. Galiausiai aš paprašiau savo tėvo, kad leistų man eiti į tikrą sporto salę ir jis sutiko.

Buvau laimingas, nes galėjau atlikti viską ką buvau matęs žurnaluose ir nebuvau suvaržytas ties turima įranga naudojant svorius svorio. Pirmą dieną, kai atvykau, mane užvaldė visi tie svoriai ir treniruokliai, kuriuos mačiau. Žvalgydamasis aš supratau, kad padariau daug klaidų, kurios kitus žmones galėtų atkalbėti eiti į salę.

Štai 10 klaidų sąrašas, apie kurias norėčiau, jog bučiau žinojęs anksčiau.

naudojant svorius svorio

Pagrindinės pradedančiųjų klaidos 1 klaida: ego savęs pačio kėlimas Tai bene didžiausia klaida, kurią gali daryti sportininkas. Tai per didelio svorio kėlimas, norint padaryti įspūdi draugams, merginai naudojant svorius svorio labiau patyrusiems sportininkams. Iš asmenines naudojant svorius svorio aš galiu jums pasakyti, jog niekas manęs taip neprajuokina, kaip jaunas vaikinukas keliantis per didelį svorį netaisiklingai, kad tik padarytų įspūdį kitiems.

Dauguma pradedančiųjų pervertina savo jėgas, kiek jie naudojant svorius svorio iškelti.

naudojant svorius svorio

Galiausiai patyręs sportininkas juokiasi ir lieka tikrai nesužavėtas tuo ką pamatė. Taisyklingas svorio kėlimas yra naudingesnis ir sudėtingesnis, negu svorio mėtymas ir savęs pačio apgaudinėjimas, lyg kokio maniako.

Pagrindinės pradedančiųjų klaidos

Tai puiki vieta, bakterijų plitimui. Reikia įsitikinti, jog tu esi kuo labiau higieniškas. Tai reiškia, kai pasinaudoji treniruokliu ar kuriuo nors suolu, baigęs pratimą, nuvalai treniruoklį.

Taip pat, kai pasinaudojate tualetu, nusiplaukite rankas. Ar jūs norėtumėte gulėti ant prakaituoto suolo?

Svarmenų pirkėjo gidas

Ne, taigi kodėl kas nors kitas turėtų norėt. Taigi įneškite ir nuo savęs šiokį tokį indėlį ir padėkite užkirsti kelią mikrobų plitimui salėje. Mažiausiai ko jūs norėtumėte, tai susirgti ir praleisti treniruotes.

naudojant svorius svorio svorio netekimas f45

Atminkite, kad geriausiai išmokstama, matant pavyzdį. Kaip mano mama sakydavo, jei ką nors išmoksi būdamas jaunas, tu tai visada darysi. Neišmėtykite svorių ir hantelių bet kur, padėkite juos i jiems priklausančias vietas. Negaliu pakęsti, tos netvarkos ieškant kažkur numesto svorio. Aš ir taip praleidžiu nemažai laiko tvarkydamas juos po savęs.

Kaip teisingai sportuoti su papildomu svoriu

Tai labai erzina, kai kiekvienam pakartojimui turi ieškoti svarmens visoje salėje. Išmėtyti svoriai ir hanteliai sudaro netvarkingos salės įvaizdį, taip pat tai gali būti pavojinga. Žmonės gali užkliūti ir taip susižeisti.

Fluorokarbono pavadėlis lydekoms - zvejo vlogas

Nepalikit svorių, visur aplink. Aš žiūriu į svorius, kaip į savo žaislus.

Kai buvau dar vaikas, man pasakė sudėti žaislus i jų vietas. Taigi sudėkite viską, kaip priklauso, nes tai mano nauji žaislai.

kaip numesti svorio, jei sergama nutukimu

Aš suprantu, kad salė, tai vieta kur žmonės ateina ne tik sportuoti, bet ir bendrauti. Bet reikia įsitikinti, jog treniruotei skiri daugiausia dėmesio, o ne bendravimui.

Aš matau daug naujokų atliekant pratimą nesusikaupus ir kalbantis, kai tuo metu kas nors laukia kol jis nulips nuo treniruoklio. Taip pat atminkite, jog yra žmonių kuriuos galite trikdyti savo kalbomis ir išmušti juos iš vėžių.

Pradedančiųjų klaidos, kurios trukdo siekti rezultatų

Neįmanoma susikaupti treniruotėje, jei jūsų mintys yra kažkur kitur. Radęs tokius naujokus aš jiems pasakau, jog trumpas pokalbis nieko blogo, bet nereikia į tai įsijausti, kad tai stabdytų jūsų treniruotę.

Draugiškas pajuokavimas gerai, bet per daug bendravimo salėje, neprives prie gerų rezultatų. To priežastis neužsukami svoriai.

Svoriai, svarmenys, grifai | Treniruokliai ir svoriai | poilsiavieteasveja.lt

Svoris laisvai juda ir sukinėjasi, taip yra prarandamas balansas. Kai esi naujokas ir atlieki pavyzdžiui štangos spaudimą, yra labai svarbu išlaikyti štangos balansą, nes pradėjus treniruotis raumenys gali būti nevienodai stiprūs, ir štanga gali nusvirti į šoną.

Tokiu atveju svoriai pradės slysti i tą pusę naudojant svorius svorio silpnesnė, taip nenutiks, jei naudosite užsukimus. Esu matęs daug dalykų salėje, bet niekas manęs taip negąsdina, kaip svorio kėlimas ir visų svorių pamėtymas, vien dėl to, kad nenaudojami užsukimai.