Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Lėta medžiagų apykaita ir svorio metimas

Svorio metimas

Visgi ką iš tikrųjų žinome apie medžiagų apykaitą ir kaip šios žinios galėtų pasitarnauti mūsų labui? Štai neįtikėtinai efektyvus dietos planas, suteiksiantis galimybę džiaugtis greita medžiagų apykaitaapie kurią anksčiau galėjote svorio metimo žiūrovas pasvajoti.

lėta medžiagų apykaita ir svorio metimas svorio metimo pod

Ryšys tarp medžiagų apykaitos ir lieknėjimo Metabolizmas susijęs su tuo, kaip greitai konkretaus žmogaus organizme maistas virsta kaulais, krauju, riebalais ar raumenimis. Kuo greitesnė medžiagų apykaita, tuo sparčiau organizme esančios cheminės medžiagos gali transformuoti visas į organizmą patenkančias maistingąsias medžiagas į kūnui reikalingą energiją, rašo lifehack.

Lėta medžiagų apykaita reiškia, kad maistingosios medžiagos kaupiamos kūne ir nėra sunaudojamos, todėl riebalinis audinys kaupiamas greičiau.

  1. 8 dažniausios moterų svorio metimo klaidos. Patarimai joms ištaisyti | Žmonėpoilsiavieteasveja.lt
  2. Patarimai joms ištaisyti Treneris stebi sportuojančią merginą.
  3. Grįžti į Naudinga info Kitaip: Ar tiesa, kad antsvoris vargina tuos, kurių medžiagų apykaita lėta?
  4. Velykų svorio metimas
  5. Ekunji svorio metimo patarimai

Susiję straipsniai Neišmeskite graikinių riešutų kevalų — štai kam jie pravers   32 Kaip veikia medžiagų apykaitos greitinimo dieta Laikantis šios dietos dėl pakeisto kasdienio maisto raciono medžiagų apykaita greitėja. Valgydami tinkamus maisto produktus kasdien padedate savo organizmui lėta medžiagų apykaita ir svorio metimas optimalų medžiagų apykaitos spartumą, o tai reiškia, kad nepageidaujamų kilogramų atsikratysite greičiau.

lėta medžiagų apykaita ir svorio metimas svorio metimo profilio pav

Medžiagų apykaitą įsivaizduokite kaip automobilio variklį. Medžiagų apykaitą greitinančios dietos įtraukimas į svorio metimo planą Pirmas etapas pirmadienis ir antradienis Svorio metimo procesas laikantis medžiagų apykaitą greitinančios dietos skirstomas į tris etapus. Pradėjus šios dietos laikytis nuo lėta medžiagų apykaita ir svorio metimas šią dieną ir po jos sekantį antradienį skiriamas pirmasis etapas.

Šiomis dienomis vartosite daug angliavandenių ir vaisių. Rekomenduojama rinktis daug cukraus turinčius vaisius, pavyzdžiui, melionus, ananasus, arbūzus.

Labai svarbu šiame etape vartoti gerųjų angliavandenių: rudųjų ryžių, bolivinės balandos, saldžiųjų bulvių ir pan.

Viskas apie medžiagų apykaitą: paplitę mitai, faktai ir patarimai, kaip ją paspartinti

Žinoma, nederėtų ignoruoti ir baltymų, kurie itin svarbūs laikantis bet kokios dietos. Patartina rinktis kiaušinių baltymus, vištieną, baltą žuvį, kalakutieną ir liesą jautieną. Be jokios abejonės, nepamirštama ir apie daržoves.

Rekomenduojamas pirmojo etapo valgiaraštis: pusryčiai: rudųjų ryžių košė, didelis dubuo pjaustytų melionų, arbūzų ar kivių; užkandis: vaisiai; pietūs: salotos su ant grotelių kepta vištiena ir visomis po ranka pasitaikiusiomis daržovėmis tiks pomidorai, paprikos, morkos ; salotas skaninkite prieskoniais ar balzaminiu atstu jokių riebalų ; užkandis: vaisiai; vakarienė: ant grotelių kepta jautienos filė, saldžiosios bulės, virti šparagai ir brokoliai.

Antras etapas trečiadienis ir ketvirtadienis Antrojo etapo dienomis griežtai draudžiama vartoti vaisių ar angliavandenių.

svorio metimo romantika prarasti svorio patarimus

Būtent šiomis dienomis pastebimai ima tirpti kilogramai. Šio etapo dienomis vartokite vien tik liesus baltymus ir daržoves.

  • Ipamorelin riebalų nuostolių rezultatai
  • Ar svorio netekimas išgydo gerdą
  • Tačiau retai šis populiarus žodis deramai paaiškinamas.
  • Medžiagų apykaitą greitinanti dieta: kaip numesti svorio be badavimo kančių - DELFI FIT
  • Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Šio etapo esmė — organizmas ima naudoti turimas riebalų sankaupas. Taip atsitinka dėl griežtai ribojamo maisto, kuriame visiškai nėra riebalų. Šiomis dienomis rekomenduojama valgyti kiaušinių baltymų, vištienos, kalakutienos, jautienos ir daug daržovių.

emory sveikatos priežiūros svorio netekimas iu svorio metimas

Šis dviejų dienų etapas gali pasirodyti itin varginantis, tačiau būtina laikytis nurodymų, kad visos pastangos nenueitų veltui. Rekomenduojamas antrojo etapo valgiaraštis: ousryčiai: kiaušinių baltymų omletas su svogūnais ir paprikomis; užkandis: vytinta jautiena su salierų šiaudeliais; pietūs: plonais gabaliukais pjaustyta kalakutiena, didelė porcija garuose virtų brokolių ir šparagų; užkandis: du virti kiaušinių baltymai; vakarienė: garuose virta balta žuvis su raudonųjų paprikų garnyru ir įvairių daržovių salotomis.

octavia Spencer svorio netekimas

Trečias etapas penktadienis-sekmadienis Trečias medžiagų apykaitą spartinančios dietos etapas dažnai būna labai džiuginantis, nes šiomis dienomis ir vėl leidžiama vartoti sveikų riebalų, gerųjų angliavandenių ir vaisių. Vis dėlto derėtų nepamiršti, kad šiame etape jau nebegalima valgyti daug cukraus turinčių vaisių, kurių buvo leidžiama vartoti pirmojo etapo dienomis. Šiame etape salotas jau galima gardinti ypač tyru alyvuogių aliejumi ir sveikais riebalais: avokadais, kiaušiniais ir riešutais.

lėta medžiagų apykaita ir svorio metimas mirtina riebalų praradimo klaida 3

Trečiojo etapo dienomis demonstruojamas medžiagų apykaitos galingumas visų pajėgumu, aktyviai deginami riebalai. Rekomenduojamas trečiojo etapo valgiaraštis: pusryčiai: daigintų grūdų duonos skrebutis su migdolų sviestu ir šilauogėmis, omletas iš 2 kiaušinių baltymų ir vieno kiaušinio su tryniu, daržovės; užkandis: pusė avokado arba humusas su morkomis; pietūs: tunų salotos su salierais, morkomis, kalendra, dažinio dygmino majonezu ir braškėmis; užkandis: 12 migdolų riešutų; vakarienė: lašiša su saldžiosiomis bulvėmis ir salotomis.