RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z

Kaip sudeginti daugiau riebalų ramybės metu

O ar kada pagalvojote, kad su kompanija sportuoti ne tik smagiau, bet ir naudingiau, nes sportuojant grupėje atsiranda konkurencija ir sudeginama daugiau riebalų. Pateikiame jums 10 būdų, kaip sportuojant sudeginti daugiau kalorijų. Sportas ©  Shutterstock nuotr.

Maisto medžiagos ir apykaita Riebalų kaupimo ir sudeginimo procesas priklauso nuo skirtingų faktorių. Šį procesą įtakoja fizinis aktyvumas, emocinė būklė, medžiagų apykaita, cukraus kiekis kraujyje ir t. Atitinkamai yra būdų, kaip padidinti riebalų sudeginimo intensyvumą.

Būkite aktyvesni Mes deginame kalorijas ne tik prakaituodami sporto salėje, bet ir vaikščiodami, dirbdami kompiuteriu, kapstydamiesi sode ir netgi gestikuliuodami. Tokia ir panaši veikla pagreitina mūsų medžiagų apykaitą ir padeda kasdien sudeginti daugiau kalorijų.

Širdies ritmo monitoringas

Vidutiniškai moteris per savaitę su maistu gauna kalorijas, o sportuoja val. Visgi tiek mankštinantis retai kada sudeginama kalorijų, o bent tiek reikėtų, kad svoris kristų nemažinant maisto kiekio.

Tad jei norite truputį sulieknėti, pasistenkite kuo veiksmingiau išnaudoti tas val. Pavyzdžiui, autobuse užleiskite savo vietą kitam keleiviui. Jei kasdien užuot 2 val. Susiję straipsniai Stangriname kūną: šeši veiksmingi pratimai klubams ir sėdmenims   3 2. Sportuokite kartu su draugu Sportuoti su draugu gerai ne tik todėl, kad jaučiatės prieš jį ar diazepamas privers mane mesti svorį, bet ir todėl, kad atsiranda konkurencija, kuri verčia pasitempti.

Tyrimai rodo, kad dviratininkai, kurie treniruojasi individualiai, važiuoja lėčiau nei tie, kurie treniruojasi grupėje. Susiraskite bičiulį ir motyvuokite vienas kitą labiau stengtis.

Sporto salėje naudokite širdies ritmo matuoklį. Pulso matuoklis fiksuoja fizinės veiklos intensyvumą ir gali suteikti motyvacijos smarkiau kaip sudeginti daugiau riebalų ramybės metu.

kaip sudeginti daugiau riebalų ramybės metu mp svorio netekimas

Daugelis žmonių nesportuoja taip intensyviai, kaip įsivaizduoja. Norėdami apskaičiuoti maksimalų širdies ritmą MHRiš atimkite savo amžių. Dažniausiai sportuokite proc. MHR ribose, bet įtraukite ir vieną kitą intensyvesnę treniruotę proc.

10 būdų, kaip sportuojant sudeginti daugiau kalorijų

Įsigykite sunkią liemenę Gali skambėti kvailokai, bet kodėl neišbandžius specialios liemenės? Dar geriau, jei vilkėdami šią liemenę eisite pasivaikščioti, bėgiosite, atliksite kojoms skirtus pratimus. Ją galite vilkėti ir dirbdami sode, šienaudami pievelę, eidami į parduotuvę. Kodėl nepabandžius? Atlikite pliometrinius pratimus Pakelti 5 kg svorį per pusę sekundės reikia daugiau jėgos nei tą patį svorį pakelti per vieną sekundę. Kuo spartesnis tempas, tuo greičiau dega kalorijos.

RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z

Tad pratimus, kuriuos atliekate stovėdami, atlikite truputį greičiau. Pliometrinis įtūpstas: pritūpę ne lėtai stokitės, bet greitai pašokite į viršų ir vėl nusileiskite į įtūpsto poziciją. Pirmas patarimas: nepulkite į pliometriką stačia galva, bet kiekvieną savaitę į savo programą įtraukite vieną ar du tokius pratimus.

Antras patarimas: naudokite kiek didesnius nei įprasta svorius — jie neleis judėti per greitai, todėl sumažės traumos tikimybė.

Kaip optimizuoti savo gyvenimo būdą norint sudeginti riebalus Visos gimnastikos žiurkės turi tuos pačius pagrindinius tikslus: Sukurkite raumenis ir deginkite riebalus. Tačiau norint ištirpinti tą pūlingą sluoksnį, norint atskleisti šešis pakelius, dėl kurių taip sunkiai dirbote, reikia ne tik prisijungti prie širdies aparato, bet, tiesą sakant, daug daugiau. Tačiau esant visoms skirtingoms biocheminėms organizmo reakcijoms, hormonų reakcijai ir endokrininei funkcijai, yra begalinis skaičius veiksnių, kurie gali turėti įtakos tam, kaip jūsų kūnas kaupia ir skaido kalorijas.

Išbandykite intervalines treniruotes Intervalinės treniruotės susideda iš aukšto ir žemo intensyvumo periodų, kaip sudeginti daugiau riebalų ramybės metu, bėgimo ir ėjimo pakaitomis po 60 sek. Pasak Amerikos sporto medicinos koledžo, per intervalinę treniruotę sudeginama daugiau kalorijų nei per tiek pat laiko trunkančią vienodo intensyvumo treniruotę.

Kiek daugiau, priklauso nuo fizinės veiklos intensyvumo ir jūsų fizinio pasirengimo lygio.

Excess Post-exercise Oxygen Consumption, arba EPOCkuomet organizmas, grįždamas į prieš sportą buvusią būseną, sparčiai degina kalorijas. Įrodyta, kad dėl EPOC efekto medžiagų apykaita išlieka paspartėjusi net iki 16 val.

svorio netekimas 27- erių kaip numesti 10 kg kūno riebalų

Atlikite ne tik kardio, bet ir jėgos pratimus Jei norite, kad jūsų medžiagų apykaita būtų spartesnė visą dieną, į savo programą įtraukite ir jėgos pratimų. Nenuleiskite rankų, jei pirmą mėnesį dar neišvysite rezultatų.

  • Yra sol kadhi geras svorio metimas
  • Rutulio stūmimą Disko metimą Treniruotės su svoriais efektyviai naudojamos ir krepšininkų, futbolininkų, ledo ritulininkų, kovos menų sportininkų, irkluotojų, lengvosios atletikos, imtynininkų bei kitų sporto šakų atstovų tarpe.
  • Numesti svorio per metus
  • Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.
  • SVORIO METIMAS: KAS EFEKTYVIAU – KARDIO AR SVORIŲ KILNOJIMAS? - EnergyZone
  • Sočiųjų riebalų svorio
  • Geriausia svorio metimo rutina
  • 10 būdų, kaip sportuojant sudeginti daugiau kalorijų - DELFI Gyvenimas

Raumenys paspartina medžiagų apykaitą ramybės būklėje, bet tam, kad pastebėtumėte pokyčius, prireiks savaičių. Dar vienas jėgos pratimų privalumas: riebalai užima trečdaliu daugiau vietos nei raumenys, todėl numetę riebaliukų ir užsiauginę raumenų atrodysite lieknesni. Perkrova: jei norite, kad raumenys taptų stipresni ir ryškesni, turite kilnoti pakankamai didelius svorius.

  • Širdies ritmo monitoringas Įvairūs Širdies ritmo monitoringas, išreikštas širdies dūžiais per minutę, jums leidžia žinoti kokiu intensyvumu jūs treniruojatės, taigi jums nebereikia spėlioti ar jūs treniruojatės nepakankamai intensyviai ir taip laiką švaistote vėjais ar jūs treniruojatės per stipriai ir jums gresia persitreniravimas
  • Geriausias riebalų degintojas mergaitei

Trys paskutiniai kiekvieno priėjimo pakartojimai turi būti sunkiai įveikiami. Progresas: pastebėję, kad raumenys sustiprėjo, padidinkite pasipriešinimą arba sukurkite naujų iššūkių, nes priešingu atveju sustosite vietoje. Pavyzdžiui, atlikdami rankų lenkimo pratimą bicepsui, pakartojimus atlikite lėčiau, o viršuje padarykite pauzę. Naudokite žingsniamatį Žingsniamatis, kaip ir širdies ritmo matuoklis, padeda stebėti progresą ir taip padidina motyvaciją.

RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z - EnergyZone

Stanfordo universiteto medicinos mokyklos tyrimai rodo, kad žmonės, kurie nešiojasi žingsniamatį, kasdien nueina žingsnių apie 1.

Ekspertai rekomenduoja per dieną nueiti 10 žingsnių 8 km. Vaikščiojant per valandą sudeginama kalorijų. Treniruokitės kaip atletas Jūs galite treniruotis kaip atletas, net jei toks ir nesate.

Jei norite paįvairinti savo sporto programą, kelis kartus per savaitę arba apšilimui atlikite specialius visą kūną kaip sudeginti daugiau riebalų ramybės metu pratimus. Pradėkite po truputį, ir į priekį judėkite tik tuomet, kai įvaldysite pratimo techniką. Pirmas pratimas: ant žemės cm atstumu išdėliokite žymeklius pieštukus, kaip sudeginti daugiau riebalų ramybės metu juosteles, etc. Atsistokite ties pirmuoju žymekliu, pakelkite sulenktą dešinę koją taip, kad šlaunis būtų lygiagreti žemei, ir nuleiskite pėdą ant kito žymeklio.

Tada kelkite kairę koją, paskui vėl dešinę ir tt. Ženkite dešine koja ant antrojo žymeklio viršutinė kūno dalis neturi judėtitada pritraukite kairę koją. Pakartokite dar kartą. Atlikite dinamišką apšilimą 10 min bėgimą ant takelio galite pakeisti aktyviu apšilimu - atlikite pratimus, kurie pamėgdžioja tuos, kuriuos ruošiatės daryti.

Jūs ne tik įdarbinsite raumenis, kurių kaip sudeginti daugiau riebalų ramybės metu iš tiesų reikės, bet ir sudeginsite daugiau kalorijų. Dinamiškas apšilimas yra veiksmingiausias, nes jo metu dirba ir raumenys, ir kaip sudeginti daugiau riebalų ramybės metu sistema. Pavyzdžiui, vietoj bėgimo galite atlikti tokį apšilimą: Bėgimas atbulomis mažais žingsneliais: bėkite atbulomis mažais greitais žingsneliais, aktyviai mosikuodami rankomis.

Stenkitės remtis kaip sudeginti daugiau riebalų ramybės metu pagalvėlėmis.

kaip sudeginti daugiau riebalų ramybės metu nhs man padėti numesti svorio

Bėgimas atbulomis dideliais žingsniais: bėkite atgal dideliais žingsniais, stengdamiesi nusileisti ant kojų pirštų. Šuoliavimas aukštai keliant kojas: šuoliuokite į priekį aukštai keldami per kelį sulenktą koją 90 laipsnių kampas ir mosikuodami per alkūnes sulenktomis rankomis kairė koja — dešinė ranka ir atvirkščiai. Stenkitės pašokti kuo aukščiau. Nuorodos kopijavimas 10 būdų, kaip sportuojant sudeginti daugiau kalorijų Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.