Treneris T. Uroška: geriausia motyvacija – vaizdas veidrodyje

Kaip numesti nugaros riebalus be svarų

Spausdinti Tomas Uroška Asmeninio archyvo nuotr.

Ar raumenys sveria daugiau nei riebalai?

Naujuosius metus neretas įsivaizduoja tarsi savotišką naują pradžią, švarų lapą, kuriame pavyks būti kiek geresniam negu pernai. O į tapimą geresne savo paties versija, neretai įeina ir kūno tobulinimas.

  • Tai viena dažniausių priežasčių, dėl kurios darbingo amžiaus žmonės prašo laisvų dienų.
  • Spausdinti Naujokas: Sportuoju jau trečią mėnesį, 3 kartus per savaitę 60 min.
  • Duok like ir pasidalink!
  • Maria genero svorio netekimas
  • Pirocitinis svorio metimas

Sausio pradžioje apsilankykite bet kuriame sporto klube ir pamatysite, kad čia prakaituoja kur kas daugiau žmonių negu įprastai. Tad jei ir jūsų naujametinis pažadas sau buvo ne kaip numesti nugaros riebalus be svarų įsigyti sporto klubo abonementą, bet ir iš tikrųjų juo naudotis, skirkite keletą minučių susipažinti su septynerius metus patirties turinčio asmeninio trenerio taip pat ne vieno prestižinio kultūrizmo konkurso laimėtojo Tomo Uroškos patarimais.

Jei jų laikysitės, kur kas labiau tikėtina, kad entuziazmas sportuoti šiemet išliks gerokai ilgiau. Į ką būtina atkreipti dėmesį? Juk būna stuburo išvaržos, stuburas kreivas, skoliozė, taip pat svarbu ir sąnariai. Tokiu atveju reikėtų stengtis sustiprinti raumenis, pavyzdžiui nugaros, kad jie laikytų tą silpną stuburą, kad palengvintų gyvenimą.

Žinoma, tokiais atvejais geriausia būtų, jei sportuojantįjį prižiūrėtų treneris, kad pačiam neteisingai darant pratimus, situacijos dar nepablogintų. Jei nėra žinių, vienas sportuodamas žmogus gali dar labiau sau pakenkti.

Kaip nustatyti, su kokiais svoriais reikėtų dirbti, kokie krūviai turėtų būti, kad žmogus nepersitemptų? Jo rezultatai taip pat gali tapti puikia motyvacija — kas tam tikrą laiką testą atlikdami iš naujo, galime matyti, kaip tobulėjame.

Taip pat pamatuojame kaip numesti nugaros riebalus be svarų, nustatome riebalų procentą kūne, kūno masės indeksą ir paskui, laikui bėgant, po mėnesio ar po dviejų, darome pakartotinai, matome, kokius rezultatus pasiekėme.

kaip deginti riebalus ant klubų amc lieknėjimo Japonija

Bet, tarkime, kai ateina nauji žmonės, kurie sugalvoja kardinaliai pakeisti gyvenimo stilių, priaugti ar numesti svorio, neretai pasitaiko tokių, kurie persistengia. Ateina ir galvoja: "Stoju ant takelio, visą save atiduodu, maksimaliai varau, prakaituoju" — tai yra pats blogiausias dalykas. Tai yra regresas, o ne progresas, padarome šoką organizmui, mums skauda raumenis, nenorime eiti sportuoti savaitėmis po kaip numesti nugaros riebalus be svarų treniruotės.

Turime palaipsniui pradėti viską nuo pradžių. Žmonėms, kurie sporto srityje yra mėgėjai, svarbiausia, kad sportas jiems teiktų malonumą, kad kitą kartą į treniruotę ateitų su džiaugsmu. Ir po kiekvieno pratimo daryti tempimo pratimus, o jeigu taip atsitinka, kad šiek tiek persistengėme, reikėtų nueiti į pirtį ar pagulėti karštoje vonioje, taip pat vartoti magnio. Kitą dieną po treniruotės reikėtų padaryti daugiau tempimo pratimų, kad galėtume lengviau judėti.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Natūralu, kad kai gražiau atrodai, labiau savimi pasitiki, tai ir savo vyro ar žmonos dėmesio sulauki daugiau. Kad įveiktume kaip numesti nugaros riebalus be svarų tris serijas po dvylika—penkiolika pakartojimų.

Kad nebūtų, kai trečią seriją jau padarau tik penkis ar aštuonis pakartojimus. Čia svarbus ir psichologinis momentas — jei pasiimi per sunkų svorį ir tau labai sunku, tai iš karto demotyvuoja.

Daugumai atrodo, kad bėgimo takelis skirtas būtent tam, kad kuo greičiau bėgtum, tačiau sporto klube kur kas dažniau ant jo tiesiog einama.

Paimkite soda ir pašalinkite riebalus iš šlaunų, pilvo, rankų ir nugaros

Papasakok, kaip viskas vyksta? Tarkime, jei pradeda bėgti, padidina pulsą iki maksimalaus ir panašiai, patenka į anaerobinę zoną. Jei nori mesti svorį, kardiopratimus turi daryti aerobinėje zonoje, t. Mes nusistatome pulsą arba pagal formulę, amžių ir panašiai, koks būtent kiekvieno žmogaus pulsas, kai jis turi atlikti kardiopratimus.

Raumenų auginimas ir riebalų deginimas

Ką galėtum apie tai pakomentuoti? Tačiau žiūrint, kokiai pulso zonai esant tai darysi.

Treneris T. Uroška: geriausia motyvacija – vaizdas veidrodyje

Jei perkopsi į anaerobinę zoną, liaudiškai tariant, varysi virš savo galimybių ribų, tu neaprūpinsi organizmo medžiagomis, nesimaitinsi, tada pradės degti ne tik kaip numesti nugaros riebalus be svarų, bet ir raumenys. O pratimai su nedideliais svoriais salėje kaip tik padeda pagražinti figūrą — formuoti užpakaliuką, presą ar panašiai. Tikrai nereikia bijoti, kad tris kartus pakėlus svarelį užaugs didžiuliai raumenys. Vyrai stengiasi užauginti raumenis ir jiems labai lėtai viskas išeina.

kaip numesti nugaros riebalus be svarų numesti svorio per savaitę patarimų

Raumenys, t. Na, arba ji ieško naujo. Kalbant rimčiau, kaip numesti nugaros riebalus be svarų gal ir tau yra tekę girdėti panašių dalykų? Nebūtinai, kad vyras palieka, bet mano praktikoje yra buvę atvejų, kad pradėjo sportuoti tiek moteris, tiek vyras ir vos ne iš bjauriojo ančiuko tapo princu ir princese.

Žmogus numeta svorio, kad ir 10 ar 15 kilogramų, atsiranda pasitikėjimo savimi, ir, atrodo, savaime geryn ima keistis gyvenimas.

vt svorio metimas neprarado svorio per savaitę

Būna, paaukština pareigas darbe, kitas klientas iš viso atėjo sportuoti, pakeitė kardinaliai savo gyvenimo stilių — pardavė didžiulę įmonę, ėmė kurti naują verslą. O ir santykius galima sportu pataisyti, juk natūralu, kad kai gražiau atrodai, labiau savimi pasitiki, tai ir savo vyro ar žmonos dėmesio sulauki daugiau. Yra labai skirtingų įsitikinimų, net ir tarp profesionalų.

Vieni sako, kad daugiausia energijos reikėtų gauti iš riebalų, smarkiai ribojant angliavandenius, kiti teigia atvirkščiai, kad angliavandenių vartoti būtinai reikia. Kokia šiuo klausimu yra tavo nuomonė? Jei nori priaugti svorio, turi valgyti daug, vartoti daugiau baltymų, angliavandenių. Jei nori svorio numesti, turi kažko atsisakyti. Nė vienas nenorime priaugti riebalinės masės, visi norime auginti sausą masę — raumenis. Maistas yra tas pats, valgymų skaičius per dieną taip pat.

kaip numesti nugaros riebalus be svarų klonopin svorio šalutinis poveikis

Kuo dažniau valgome, tuo labiau pagreitiname medžiagų apykaitą. Tik jei norime priaugti svorio, padidiname angliavandenių ir baltymų kiekį dienos racione, jei norime numesti, valgome mažiau angliavandenių ar apskritai juos keičiame riebalais, kad gautume energijos.