NAUJAUSI KOMENTARAI

Kaip lieknėti kūno viršutinę dalį, Sulieknėti galima ir kvėpuojant

Spausdinti Norint sumažinti kūno apimtį nebūtina lieti prakaito treniruoklių salėje, bėgioti ar laikytis alinančių dietų. Padailinti kūno formas galima ir užsiimant kvėpyba.

Sekite mus:

Taip vadinama mankšta, kurią atliekant itin daug dėmesio skiriama kvėpavimui. Lieknėjant pagal tokią kvėpybos programą, ūgis ir svoris neturi reikšmės — kovojama dėl centimetrų.

Žinoma, tirpsta ir kilogramai.

  • Hooda svorio netekimas
  • Pateikiame kiekvieno tipo aprašymus ir patarimus, kokioms kūno dalims sportuojant reikia skirti didžiausią krūvį.
  • Patarimai, kaip sulieknėti pagal figūros tipą - DELFI Gyvenimas
  • Teksto dydis: saus.
  • Spausdinti Balandį sparčiai pildosi sporto salės, forumuose dvigubai aktyviau diskutuojama apie efektyvias dietas.
  • Sėdmenis sudaro trys pagrindiniai raumenys: didysis sėdmens raumuo gluteus maximusmažasis sėdmens raumuo gluteus minimus ir vidurinis sėdmens raumuo gluteus medius.
  • Бенджи простоял перед картой около двадцати секунд.
  • Мы все еще находимся в зале, где расположены котлы.

Tikslas — naikinti centimetrus Lieknėjimo ir sveikatingumo centro "BodyFlex" vadovės Tatjanos Čunichinos teigimu, paprastai kūno apimtis matuojama penkiose vietose. Pirmiausiai liemuo, viršutinė pilvo dalis 5 cm virš juosmensapatinė pilvo dalis 2,5 cm žemiau bambosklubai ir šlaunys storiausiose vietose.

kaip lieknėti kūno viršutinę dalį

Reguliariai atliekant specialius kvėpavimo pratimus oras greitai įkvepiamas ir labai stipriai iškvepiamas. Taip galima suplonėti nuo 10 iki 40 cm per dvi kaip lieknėti kūno viršutinę dalį.

Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas

Didžiausias rezultatas — 41 cm, mažiausias — 7 cm tai skaičius, gaunamas susumavus penkių minėtų kūno vietų apimtį. Plonėjant krenta ir svoris — per savaitę galima netekti nuo 1 iki 3 kg. Jei mankštinamasi nuolat, galima pasiekti dar įspūdingesnių rezultatų. Anot T.

kaip numesti 1kg riebalų ar vakarienės praleidimas padeda numesti svorio

Čunichinos, kvėpavimo paslaptis ta, kad šiame procese dalyvauja diafragma. Pradedantiesiems svarbu įsidėmėti, kad kvėpavimo pratimus reikia atlikti tuščiu skrandžiu — iki treniruotės būtina tris kaip lieknėti kūno viršutinę dalį nevalgyti. Geriausia tokią mankštą daryti rytą, prieš pusryčius — jai pakanka pusvalandžio. Treniruotei nereikia specialios kaip lieknėti kūno viršutinę dalį aprangos ar avalynės, kvėpavimo pratimus  galima atlikti ir vilkint pižamą, dar geriau — nuogai. Tereikia ant grindų pasitiesti specialų kilimėlį.

Valgyti norisi mažiau T. Čunichina atrado ir pati išbandė šių lieknėjimo treniruočių efektyvumą. Per tris treniruočių mėnesius trijų vaikų mama nuo penkių matuojamų kūno vietų iš viso atsikratė 41 cm, iš jų 12 — per liemenį.

Jos drabužiai sumažėjo dviem dydžiais. Atradusi patogų ir nebrangų būdą suplonėti Tatjana pirmoji Lietuvos moterims pasiūlė tokį lieknėjimo būdą ir pradėjo vesti liekninamojo kvėpavimo pratybas.

Tokių pratimų derinį trenerė ypač rekomenduoja per nėštumą prarastas kūno formas norinčioms susigrąžinti mamoms. Čunichina pasakojo, kad jau po kelių pirmų treniruočių norisi mažiau valgyti. Būtent dėl to kvėpyba neretai vadinama ir vidaus organų masažu. Įdomu tai, kad atliekant šios netradicinės mankštos pratimus pilvui susitraukia skrandis.

Kaip netenkama kūno riebalų?

Taigi maisto suvartojama mažiau, o keisti mitybos įpročius tampa lengviau. Tuomet reikia gerti daugiau vandens — vidutiniškai aštuonias stiklines per dieną.

Ar riebalinė masė gali virsti raumenimisjei sportuosiu su svoriais? Šis mitas veikiausiai kyla, stebint varžybose dalyvaujančių sportininkų kasdienybę. Iš esmės, ruošdamiesi varžyboms jie turi du skirtingus periodus — masės auginimo, o vėliau — ryškinimo. Masės auginimo metu sportininkai valgo daug baltymų, didėja ne tik jų raumenys, bet ir riebalinis sluoksnis. Tuo tarpu ryškinimo periodu, kai yra laikomasi griežtesnės dietos, daroma daugiau kardio pratimų, numetamas riebalinis sluoksnis, išryškėja raumenys.

Jis padeda iš organizmo išvalyti toksinus. O jei paprasto vandens nesinori, T.

Susijusios ligos

Čunichina siūlo gerti mineralinį vandenį. Pratimai visam kūnui Vadinamosios kvėpybos treniruotės nuo kitų skiriasi ne tik tuo, kad atliekami kvėpavimo pratimai. Į šios treniruočių programos sąrašą įeina ir specialūs veido pratimai — kvėpuojant daromos įvairios veido grimasos.

Kaip aiškino T. Čunichina, taip treniruojami veido raumenys. Kiti kvėpavimo pratimai skirti šlaunims, viršutinei ir apatinei pilvo dalims, nugarai, sėdmenims, liemeniui. Lieknėjimo ir sveikatingumo centro vadovės teigimu, per mokymo treniruotes pradedantiesiems atliekamų pratimų kompleksą sudaro apie 30 pratimų.

Mokymai trunka 10 dienų. Išmokusios kvėpybos paslapčių moterys gali arba toliau treniruotis su grupe, arba savarankiškai namie. Čunichina atkreipia dėmesį, kad kvėpavimo treniruotės tinka ne tik moterims, bet ir vyrams. Ypač norintiems sustangrinti, o ne užsiauginti raumenis.

Sulieknėti galima ir kvėpuojant

Reguliariai treniruojantis kūnas tampa lankstus ir grakštus, sustiprėja raumenys. Gerėja ir savijauta, dingsta niūri nuotaika, lengviau susidorojama su kylančiais sunkumais, įveikiami net kai kurie negalavimai. Antai kai kurie žmonės, pradėję liekninamojo kvėpavimo treniruotes, pamiršo nugaros skausmus.

Jei sveikata silpna, prieš treniruotę būtina pasitarti su gydytoju.

Sportuokime kartu su Rūta - Apatinės kūno dalies treniruotė 2019 #1

Liekninamojo kvėpavimo pratimai nerekomenduojami: — turintiems labai aukštą kraujospūdį; — sergantiems glaukoma. Kvėpavimo mankštos pratimai Šlaunims: kad kojos būtų laibos, T.

Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas - DELFI Sveikata

Čunichina kvėpuojant rekomenduoja daryti šiuos raumenų tempino pratimus. Atsiklaupus ir rankomis atsirėmus į grindis tempti koją į šoną,  o paskui — į viršų. Liemeniui: atliekant šį pratimą svarbu išlaikyti nugarą tiesią, vieną koją ištiesti, o kitą, per šią perkėlus, sukti liemenį į šoną. Pilvui: gulint ant grindų kojas sulenkti ir viršutinę kūno dalį kelti į viršų.

svorio metimo istorijos per 2 mėnesius

Atliekant šį pratimą svarbu, kad rankos būtų ištiestos, o kojos sulenktos. Taip treniruojami ir apatinės pilvo dalies raumenys. Nugarai: pratimas nugarai mankštinti vadinamas katės poza.

Klūpant reikia atsiremti rankomis į grindis ir tempti nugarą į viršų, o paskui atpalaiduoti. Galūnėms: atsiklaupus ir rankomis atsirėmus į grindis reikia temptis viena ranka ir priešingos pusės koja. Kiekvieną pratimą, skirtą atskiroms kūno dalims, rekomenduojama pakartoti kaip lieknėti kūno viršutinę dalį kartus.